torsdag 29 december 2011

Heldress.

Har äntligen fått sytt min "One piece" Köpte mönster, tyg och tillbehör på stof o stil i Göteborg i sommras tanken var att den skulle vara klar till bebisen var född. Nu är dottern över 2 månader gammal. Men nu kan jag lufsa omkring i detta sköna plagg. Kanske inte så sexigt men det bryr jag mig inte om.

Sömnaden flöt på kanon, tråden gick av ett par ggr för jag behövde damma ur symaskinen. Nedan kommer bilder dels på mig i dressen och så på mönstret med artikelnummer ifall någon behöver. Måste även säga som maken så att jag nog borde följa sömnadsbeskrivningar lite oftare (första gången idag) för inget gick fel vilket det ofta blir annar

s då jag alltid gjort egna mönster och sytt på frihand. Nu dags att sova.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar